טילים נורו לעבר אשקלון; צה"ל תקף בתגובה

קובי פינקלר 4 Comment on טילים נורו לעבר אשקלון; צה"ל תקף בתגובה

רקטות נורו בליל שבת מרצועת עזה לעבר ישראל, אחת מהן יורטה בשמי אשקלון על ידי מערכת כיפת ברזל. הרקטה השנייה נפלה בשטח פתוח. אין נפגעים בגוף. שני נפגעי חרדה פונו לבית החולים ברזילי בעיר

ירי רקטות לעבר ישראל. (ארכיון) צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שתי רקטות נורו בליל שבת מרצועת עזה לעבר ישראל, אחת מהן יורטה בשמי אשקלון על ידי מערכת כיפת ברזל. הרקטה השנייה נפלה בשטח פתוח. אין נפגעים בגוף. שני נפגעי חרדה פונו לבית החולים ברזילי באשקלון.

בתגובה לשיגור הרקטות לעבר אשקלון וחבל לכיש, תקף חיל האוויר בשני גלי תקיפות ברצועת עזה והפציץ בין היתר אתר צבאי של חמאס ובו סדנת ייצור תת-קרקעית ומפעל לייצור רקטות של חמאס הבנוי על פני הקרקע.

מדובר בהתקפות משמעותיות ביותר מאחר שלחמאס אין הרבה אתרי ייצור רקטות ברצועה מכיוון שיחד עם המצרים ישראל סוגרת את התווך הימי והיבשתי, ואז הם נאלצים להתבסס על ייצור עצמי של טילים גדולים יותר.

על פי הערכות מודיעין מסתמן כי מדובר בירי סורר של קבוצות בג'יהאד האיסלאמי  ולכן נראה כי מדיניות ישראל נותרה, והיא לפגוע ביכולות של החמאס כפי שנעשה.

מדוברות מתאם פעילות צה"ל בשטחים נמסר: בתום הערכת מצב ביטחונית שהתקיימה הערב (מוצ״ש) החליט שר הביטחון בני גנץ להקפיא את הגדלת מכסת ההיתרים לצורכי עבודה ומסחר לפלסטינים תושבי רצועת עזה, שהוגדלה ב-1,500 נוספים בשבוע האחרון.

במתפ"ש מבהירים כי ההקפאה מגיעה: "זאת בעקבות הירי הרקטי לעבר מדינת ישראל" ומוסיפים: "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה כלפי מדינת ישראל והוא יישא בהשלכות".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    פעם קודמת ירו עלינו ב 3:10 לפנות בוקר, אתמול ב00:50 . חלאס דייי אפחד לא מאיים עלינו, ומי שחושב שאנחנו מפחדים, טועה בענק. מוזמנים לסבב הבא😉💥

  2. 3

    איך הם אלופים בלהעיר אותי באמצע השינה…🕛😴

  3. 2

    פחחחחחחח זה היה מזה מפחיד…(את החתול של שכנה שלי….

    1. מה אתה אומר אותך פינו לבית חולים עם התקף חרדה